2020. aug 02.

Mit is gondoljak? - A nagy kollagén és narancsbőr elleni olaj teszt

írta: Suggestina
Mit is gondoljak? - A nagy kollagén és narancsbőr elleni olaj teszt

Amikor elhatároztam, hogy gyökerestül változtatok az életmódomon, akkor egyetlen egy hajtóereje volt a szándékomnak: jól akartam kinézni. Klisének, felszínesnek tűnik, de az első időszakban fél percig sem érdekelt az egészségem, csupán azt szerettem volna, hogy a tükörből visszanéző nőt gyönyörűnek, szexinek lássam.

Azóta változott a nézetem, mivel barátságot kötöttem önmagammal. A tükörbe nézve magam már nem csak ostorozni tudom, hanem dicsérni is, hiszen kőkemény utat tettem meg ezért az eredményért, holott messze még a végső célom. A felfogásomban az edzés teljesen más szerepet tölt be: korábban úgy kellett rá időt szakítanom, valahova beszuszakolnom két teendő közé. Ma már az edzéseimhez igazítom a mindennapjaimat.

Arról nem beszélve, hogy a tudatossággal, azzal, hogy ismerem a saját testem működését, a jelzéseit, látom a fejlődésem, egy nagy adag önbizalmat is szereztem. Ennek köszönhetően teljesen másként közelítem meg az akadályokat. Nem feltétlenül örülök, hogy „ezaz, még egy probléma, amit majd valahogy meg kell oldanom!”, de bízok magamban annyira, hogy tudjam, találok rá megoldást.

Korábban nem szerettem a nyarakat, azt mondtam, hogy „tél-típus” vagyok. Holott igazság szerint azt nem szerettem, hogy összeér a combom, fájdalmasan kidörzsöl, ezért nem bírtam felvenni rövid szoknyát, nadrágot. Mindig melegem volt, szakadt rólam a víz, de a nyári, lenge kisruhákra még csak gondolni sem gondolhattam.

Ma imádom a nyarat, és meg sem tudom számolni, hogy mennyi kis, lenge, nyári ruhám van. Viszont így is vannak félelmeim, aggályaim.

A nagy túlsúly kikezdte a bőrömet, és nyomot hagyott rajta. Nagyon szerencsés az a nő, aki nem ismeri, de többségünknek nem hangzik idegenül, ha azt mondom, hogy foltos, csíkos, redős a bőr. Hívjuk narancsbőrnek, striának, megnyúlt kötőszövetnek. Folyton küzdünk vele. A legtöbb házi praktikát, kencét, krémet kipróbáltam, amit még elbírt a pénztárcám. A krémek zömével az volt a problémám, hogy a hatásukat keringésfokozás útján érték el, ami egyet jelentett azzal, hogy a bőröm borzalmasan égett, csípte. Ezért mindig végig kellett gondolnom, hogy mikor kenem be magam. Iszonyat kellemetlen érzés volt, ezért nem is használtam huzamosabb ideig.

Üdítő meglepetés volt a BARR Sweden narancsbőr elleni olaj, ami növényi olajokból és gyógynövények kivonatából készült. Nagyon kellemes illata van. Imádom a gyógynövények, fűszernövények illatát, ezért különösen kedves volt a számomra. Meglepően gyorsan felszívódik, ahhoz képest, hogy olaj, tehát nem hidrofil. Nem éget, nem mar, nem fáj tőle a bőröm, ezért szívesen használom minden este. Már az első pár alkalommal meglepődtem a változáson. Hitetlenkedve néztem a tükörbe, hogy bizonyára én képzelődők, és csak szeretném ezt a készítményt ilyen csoda tulajdonsággal felruházni, hogy már pár használat után hatásos. Viszont azt kell mondanom, hogy sokkal tónusosabb lett a bőröm, kiegyenlítődtek a gödröcskék. Hozzá kell tenni, hogy ha napokig nem használom az olajat, akkor lassan visszatérnek az egyenetlenségek. Sajnos hajlamos vagyok arra, hogy rendszertelenül használjam a készítményeket, de az biztos, hogy a nyaralás előtti héten minden nap figyelni fogok arra, hogy az esti rutinom része legyen az olajozás.

A mindennapi edzés miatt előfordul, hogy bármennyire is figyelek a táplálkozásomra, hiányosan viszem be a tápanyagokat. Ezért étrendkiegészítőket használok. Amikor még nagy volt a túlsúlyom, akkor az ízületeimet kiemelten támogatnom kellett. Ekkor kezdtem el kollagént szedni. Korábbi cikkemben írtam arról, hogy mi mindenre jó ez a makromolekula. A kollagén megtalálható a bőrben, körömben, porcban, csontban, izomban, ezért mind a szépségipar, mind a sport világa nagyon szereti használni. Rengeteg változatát próbáltam már: kapszulában, porban, folyadékban. A kapszulákat azért nem szerettem igazán, mert a multivitaminnal, C-vitaminnal, különböző edzés előtti és utána táplálékkiegészítőkkel már nagyon sok kapszulát, tablettát szedtem volna, ami engem kifejezetten zavart. A por vagy folyadék kollagének zöme borzalmasan édes ízű, amit még több víz hozzáadásával is nehéz tompítani. A Premium Marine Kollagén folyadék halból egy meglepően jó választásnak bizonyult. Be kell vallanom, kissé féltem tőle, hogy hal íze lesz. Szerencsére ez a félelmem nem igazolódott. Pozitív csalódás volt a kellemes, nem túl édes erdei gyümölcsös ízvilága. Sokszor házi gyümölcsszörppel ittam egy üveg folyadékba keverve, így a napi folyadék szükségletemet is támogatta.

A járványidőszak kellős közepén kezdtem el használni. A folyamatos kézmosás, fertőtlenítés normál esetben teljesen tönkretette volna a körmeimet. Olyankor mindig berepedezik, szálassá válik. A kollagén segített abban, hogy ép maradjon a bőröm, a körmöm. 

Érdemes megemlíteni a gyors szállítást és a környezetbarát csomagolást. Azt gondolom, hogy ez is egy sarkalatos pontja az internetes vásárlásnak. Pozitív, ha nem kell egész héten a futárra várni, hanem már a következő munkanapon a kezemben tarthatom a csomagomat. A csomagolás sokszor tele van műanyag zacskókkal, fóliákkal, ragasztószalagokkal. Ez a csomag mentes volt minden műanyagtól. A doboz papírcsíkkal volt leragasztva, az üvegek védelmét fagyapot térkitöltő anyaggal oldották meg. A honlap szerint a doboz, amiben a terméket szállítják, újrahasznosított papírból készült. Az üveg és a műanyag flakon is újrahasznosítható, szelektíven gyűjthető. Így ezzel a csomaggal nem termeltem felesleges szemetet.

A cikkben szponzorált tartalom jelenik meg. 

BARR Sweden narancsbőr elleni olaj 

Premium Marine Kollagén folyadék halból

 

Szólj hozzá

reklám sport táplálkozás egészség életmód prevenció fehérje táplálékkiegészítő kollagén étrend egészséges életmód életmódváltás napi rutin szponzorált tartalom mit is gondoljak