2020. jan 22.

Mit is gondoljak? - Életem szavakban

írta: Suggestina
Mit is gondoljak? - Életem szavakban

Bemutatkozok

Megváltozhat az ember? Ha változik, akkor a felszínes tulajdonságai vagy a mély gyökerei is változhatnak? Eltéríthető a megrögzött szokásoktól? Megtalálja benne önmagát? Hogyan kell felépítenie új önmagát?

Erős kezdés lenne, ha a legelső bejegyzésem első felütése a kezdetekhez nyúlna vissza. Nem áll szándékomban kronológiai sorrendben mesélni neked arról, hogyan változott meg az életem, a gondolkodásom, a mindennapjaim úgy másfél évvel ezelőtt. Főleg azért, mert valószínűleg még fogalmad sincs, hogy miről fogsz olvasni.

Nos, beavatlak. Ebben a blogban szeretnék minden olyan benyomásról, szokásról, módszerről, próbálkozásról, kudarcról és sikerről írni, ami abban a másfél évben történt (és folyamatában történik), amióta megváltoztattam az életem. Azaz életmódot váltottam.

Ezek nem tanácsok, nem követendő példák, nem ismerem a csoda Elixírt, ami mindent megold, és leginkább nem mondom meg, hogy neked hogyan kellene csinálnod. Csupán mesélek. Jó lesz így? Tiszát lehet rekeszteni azokkal az életmód-tanácsadó oldalakkal, blogokkal, amik megmondják neked a biztos, tuti, 1000%-ban működő módszert. Vagy nem...De biztos, hogy fizethetsz érte.

Majd szépen lassan elmesélem, hogy ki vagyok én, mivel foglalkozok, honnan indultam és miért indultam el.

Elöljáróban annyit, hogy ebben a blogban tematikusan fogsz találni bejegyzéseket. Lesznek olyan bejegyzések amik rólam szólnak majd, a kitűzött céljaimról, hogy abból mit valósítottam meg, mesélek az utamról. A másik részében elmondom, hogy milyen edzéseket csináltam (akár heti összefoglalóban), hogy azokról mi volt a véleményem. Valamint a tápkiegészítőkről írnék egy kicsit szakmaibb szemmel, hiszen jómagam gyógyszerész hallgató vagyok. Hasznosnak találnám az elméletben megszerzett tudásomat a gyakorlatba átültetni.

Természetesen megtalálsz a Facebookon (https://www.facebook.com/suggestina/) és az Instagramon (https://www.instagram.com/valentinaszolga_suggestina/?hl=hu) is. Igyekszek napi szinten megosztani új tartalmakat. Amennyiben kérés, kérdés, óhaj, sóhaj van, nyugodtan keress fel bármelyik felületen, ha tudok, szívesen válaszolok.

Sokat olvashatsz majd a Harcosképzőről (https://www.facebook.com/kate.the.introvert.coach/), hiszen az edzéseim nagy részét Kollár Katának köszönhetem. Innen is ezerszer ölellek!

Szólj hozzá

első bejegyzés edzés egészség kezdetek magamról életmód egészséges életmód életmódváltás ki vagyok én napi rutin miről fog szólni harcosképző mit is gondoljak